فوتبال جهان| لوئیس سوارس: سطح ترشح آدرنالین در ال‌کلاسیکو متفاوت است

تیم‌های فوتبال بارسلونا و رئال مادرید فردا شب (یکشنبه) در چارچوب هفته دهم لالیگای اسپانیا در ورزشگاه نوکمپ به مصاف هم می‌روند، اما این ال‌کلاسیکو متفاوت‌تر از ال‌کلاسیکوهای قبل است چرا که این اولین تقابل دو تیم بدون لیونل مسی و کریستیانو رونالدو از سال 2007  (مسی مصدوم است و رونالدو در این تابستان به یوونتوس پیوست) است. در کنار اینها تیم‌ تحت‌هدایت خولن لوپتگی وضعیت خوبی ندارد و با 14 امتیاز در رده هفتم جدول لالیگا است و با بارسلونای صدرنشین چهار امتیاز اختلاف دارد.

لوئیس سوارس که در 9 بازی لالیگایی فصل جاری 4 گل به ثمر رسانده و 4 پاس گل هم داده، در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه بارسلونا گفت: باید روی نتایج اخیری که تیم کرده حساب باز کرد، اما ال‌کلاسیکو، ال‌کلاسیکو است. من فکر نمی‌کنم که کسی به جنبه احساسی یا جنبه خوب بازی نکردن یا بهتر بازی کردن حریف توجهی کند چون این ال‌کلاسیکو است.

وی افزود: در ال‌کلاسیکو نباید آن آرامش‌خاطری که در بازی‌های دیگر دارید را داشته باشید. ترشح آدرنالین در ال‌کلاسیکو متفاوت است و تنش در این بازی بالاست اما شما باید سعی کنید همان کاری را کنید که همیشه می‌کنید و در این شرایط تیم می‌تواند به پیروزی برسد.

اردوغان: لغو روادید شهروندان ترکیه با اتحادیه اروپا را اجرایی خواهیم کرد/ مرکل: فعالیت حزب کارگران ترکیه در آلمان ممنوع است
مشاهده