خالد شفیعی بعد از پیروزی یک بر صفر سپاهان مقابل استقلال در هفته دهم لیگ برتر و اینکه سپاهان از شانس بالایی برای قهرمان شدن برخوردار است، گفت: هنوز صحبت از قهرمانی خیلی زود است. سال گذشته ذوب‌آهن در نیم‌فصل اول نتایج خوبی کسب نکرد اما در نیم‌فصل دوم موفق شد قهرمان شود و در کل عنوان دومی را کسب کند. هنوز خیلی زود است که درباره این مباحث حرف بزنیم. هر بازی باید تمرکز داشته باشیم و سعی کنیم که بازی به بازی شرایطمان بهتر شود.

وی درباره اینکه به نظر می‌رسید سپاهان در این بازی حملاتش زهردار نبود و بیشتر روی ضد حملات حساب باز کرده بود گفت: این حرف را قبول دارم. چون نیمه اول را بد شروع کردیم برای همین عدم تمرکز کافی باعث شد استقلال روی ما فشار وارد کند. نیمه دوم بهتر بودیم و یک پنالتی صددرصد هم آقای کرمانشاهی برایمان نگرفت.

مدافع سپاهان درباره اینکه استقلالی‌ها نیز برای نگرفتن پنالتی‌شان از سوی داور اعتراض داشتند گفت: کدام صحنه پنالتی بوده که برایشان گرفته نشد؟ فکر نمی‌کنم خطای پنالتی صورت گرفته باشد. به خاطر اینکه هفته پیش حساسیت‌ها را به سمت سپاهان سوق داده بودند ما در این بازی این استرس را داشتیم که داور بخواهد به نفع استقلال سوت بزند.

شفیعی عنوان کرد: نیمه اول بازی خوب نبودیم و تحت تاثیر فشار استقلال قرار گرفته بودیم اما در نیمه دوم خوب کار کردیم و موقعیت‌های بهتری را نسبت به حریف خلق کردیم.

وی درباره اینکه می‌خواهد به تیم ملی دعوت شود یا خیر گفت: تلاش می‌کنم به آرزویم که رسیدن به تیم ملی است برسم اما اگر هم دعوت نشوم برای تیم ملی در جام ملت‌های آسیا آرزوی موفقیت می‌کنم.

آغاز عملیات اجرایی طرح «با تو تا حرم» خدمات پس از فروش ایران‌خودرو
مشاهده