احمد بهروزیان‌فرد ظهر امروز در نشست بررسی مشکلات ورزش استان بوشهر با اشاره به توسعه زیرساخت‌‌های ورزشی در بخش‌های ورزش قهرمانی و همگانی اظهار داشت: اقدامات ارزشمندی در توسعه زیرساخت‌های ورزشی استان بوشهر شده است.

وی با اشاره به اجرای طرح‌هایی در بخش نشاط اجتماعی تصریح کرد: در یکسال گذشته افزون بر 900 برنامه در عرصه نشاط اجتماعی در شهرها و روستاها و مناطق عشایری استان بوشهر اجرا شده که مورد استقبال همگان قرار گرفته است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر توسعه زیرساخت ورزش‌های همگانی را یکی از اولویت‌ها دانست و تاکید کرد: در این راستا در شهرها و روستاها طرح‌های مهمی اجراء شده که خانه ورزش روستایی از آن جمله است.

بهروزیان‌فرد با اشاره به اینکه امسال 3 خانه جوان راه‌اندازی می‌شود افزود: اکنون در همه شهرستان‌های استان بوشهر خانه جوان ایجاد شده و امسال سه خانه جوان در جم، عسلویه و انارستان راه‌اندازی می‌شود.

وی، حمایت از ورزشکاران و قهرمان را مورد اشاره قرار داد و گفت: حمایت از ورزشکاران، هیئت‌های ورزشی و قهرمانان در اولویت برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر قرار دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر با بیان اینکه این استان در رشته‌های گوناگون ورزشی در ردیف نخست تا 15 قرار دارد افزود: در ورزش‌های ساحلی وآبی استان بوشهر جزء سه استان برتر کشور است.

بهروزیان‌فرد با بیان اینکه ورزشکاران استان بوشهر در 29 رشته ورزشی عضو تیم ملی هستند تصریح کرد: در بازی‌های پاراآسیایی 13 ورزشکاران استان در کاروان جمهری اسلامی ایران شرکت داشت و موفق به کسب 12 مدال رنگارنگ شدند.

قیمت روز ارزهای دولتی ۹۷/۰۷/۲۵|یورو ۴۸۵۶ تومان شد
مشاهده

وی با بیان اینکه تکمیل 110 پروژه نیمه تمام ورزشی در دو سال گذشته با نیاز اعتباری 100 میلیارد تومانی مورد توجه قرار گرفت افزود: اکنون 75 درصد این پروژه‌ها نکمیل و افتتاح شده و تا پایان امسال این میزان به 90 درصد می‌رسد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر با بیان اینکه همه روستاهای بالای 500 نفر جمعیت دارای فضای ورزشی مناسب هستند خاطر نشان کرد: سرانه فضای ورزشی در استان بوشهر با احتساب ورزشگاه‌های ادارات بیش از 1.4 مترمربع است.

بهروزیان‌فرد ازتدوین طرح ورزش‌های آبی در دهکده گردشگری بوشهر خبرداد و گفت: برای اجرای این طرح 25 میلیارد تومان نیاز است که 10 میلیارد تومان آن از منابع ملی و 15 میلیارد تومان از اعتبارات استانی تامین می‌شود.