در وزن 60 کیلوگرم مهرداد مردانی در دور نخست در مصاف با شینیبو اوتا دارنده مدال نقره المپیک و قهرمان آسیا و بازی های آسیایی از ژاپن با نتیجه 9 بر یک مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در دور بعد مقابل حریف قزاقستانی، مردانی از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 67 کیلوگرم محمدرضا گرایی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 7 بر صفر و ضربه فنی مصطفی محمد از مصر را شکست داد. وی در دور سوم شماگی بولکوادزه دارنده مدال برنز المپیک و قهرمان زیر 23 سال جهان از گرجستان را با نتیجه 4 بر 4 از پیش رو برداشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. گرایی در این مرحله مقابل میرجان شرماخانبت از قزاقستان با نتیجه 9 بر صفر مغلوب شد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا وی نیز بتواند به کار خود در گروه بازنده ها ادامه دهد.

در وزن 87 کیلوگرم حسین نوری پس از استراحت در دور اول در دور دوم رامی هیتانیمی از فنلاند را با نتیجه عالی 9 بر صفر شکست داد وی در دور سوم اریک آپس از استونی را با نتیجه 5 بر صفر شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله مقابل ژان بلنیوک قهرمان جهان و دارنده مدال نقره المپیک از اوکراین با نتیجه 4 بر 2 شکست خورد و باید منتظر حضور این حریف در دیدار فینال باشد تا وی نیز شانس ادامه کار برای کسب مدال برنز را بدست بیاورد.

همچنین از مسابقات چهار وزن نخست نیز سعید عبدولی به دیدار رده بندی وزن 82 کیلوگرم راه یافته که امشب برای کسب مدال برنز به مصاف ماکسیم مانوکیان قهرمان جهان از ارمنستان می‌رود.

خداحافظی افشانی از بهشت / شهردار بعدی تهران کیست؟
مشاهده