فوتبال جهان| پسر مالک اینتر، جوان‌ترین رئیس تاریخ این باشگاه شد

استیون ژانگ، وارث گروه سونینگ چین به عنوان رئیس جدید باشگاه اینتر معرفی شد. باشگاه اینتر با انتشار یک پیام ویدئویی در شبکه‌‌های اجتماعی از انتصاب استیو ژانگ به عنوان رئیس جدید نراتزوری خبر داد.

استیو  26 ساله که پسر ژانگ جیندونگ، رئیس گروه سونینگ چین، مالک و سهامدار اصلی باشگاه اینتر است، به عنوان جوان‌ترین رئیس تاریخ این باشگاه فعالیت خود را آغاز می‌‌کند.

استیو ژانگ در پیام ویدئویی که در صفحه باشگاه در شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته است، گفت: زمانی که چشم‌هایم را می‌بندم، شهری با قدمت را می‌بینم که قرار است چیزهای بیشتری به تاریخ آن اضافه شود. افرادی را می‌بینم که برای ارتقا دادن هر آنچه که در اطراف‌شان بوده و مربوط به خوشان می‌شود، ایده‌های فراوان دارند و سراپا انگیزه و اراده‌اند، یک باشگاه که فراتر از زمین بازی می‌خواهد قلب همه را تسخیر کند. آن وقت است که چشم‌هایم را باز کنم و ببینم همه چیزهایی که رؤیای‌شان را می‌دیدم اینجا هست و حقیقت دارد. من آماده‌ام، شما چطور؟

استیو ژانگ جانشین اریک توهیری می‌شود که پنج سال پیش سهام آبی‌و‌مشکی‌پوشان شهر میلان را از ماسیمو موراتی خرید. توهیر اکنون مالک 31 درصد از سهام باشگاه اینتر است، اما گفته می‌شود که او آماده است سهامش را بفروشد.

صعود تیم بسکتبال دانشجویان ایران به جمع ۸ تیم برتر جهان
مشاهده