لاتال: می‌توانستیم مقابل دینامو زاگراب مساوی کنیم/ نناد: از پیروزی خوشحالیم

شب گذشته (پنجشنبه) تیم اسپارتاک ترناوای اسلواکی با  وجود گلزنی علی قربانی، بازیکن ایرانی در دقیقه 32 در خانه 2 بر یک مغلوب دینامو زاگرب شد. قربانی که 90 دقیقه کامل بازی کرد در دقیقه 7 کارت زرد گرفت. تیم قربانی در حال حاضر با 3 امتیاز پایین‌تر از دیناموزاگرب 9 امتیازی و فنرباغچه 5 امتیازی و بالاتر از اندرلخت 2 امتیازی در رده سوم قرار دارد. ضمن اینکه صادق محرمی، بازیکن تیم دینامو زاگرب به طور کامل روی نیمکت حضور داشت.

رادوسلاو لاتال، سرمربی یاران علی قربانی پس از این شکست خانگی گفت: بازی سختی بود و در نیمه‌اول ضمن دفاع خوب توانستیم موقعیت‌ خلق کنیم. دینامو زاگرب شانس کمی برای گلزنی داشت اما در نیمه‌دوم همه چیز تغییر کرد. عدم حضور تماشاگران در ورزشگاه نیز سکوت کامل را بر بازی حاکم کرد و در صورت عدم اشتباهات فردی می‌توانستیم به نتیجه تساوی برسیم. چنین اشتباهاتی برابر تیم سطح بالایی همانند دینامو زاگرب باعث می‌شوند تا از موفقیت دور شویم.

نناد، سرمربی تیم دینامو زاگرب نیز اظهار داشت: فکر می‌کنم در نیمه‌ نخست خوب نبودیم اما در نیمه‌دوم بازی بهتری به نمایش گذاشتیم. همان‌طور که می‌خواستیم روی زمین بازی کردیم و به 2 گل رسیدیم. بازیکنان دینامو بزرگ پیروزی بزرگی در خانه اسپارتاک ترناوا کسب کردند و از این بابت خوشحال هستیم.

فارسانی: بودجه انجمن انقلاب و دفاع مقدس ۴ونیم میلیارد تومان است
مشاهده