قوچان‌نژاد: هنوز از نظر هماهنگی مشکل داریم/ موسوی به زمان نیاز دارد

جبار قوچان‌نژاد در مورد پیروزی 3 بر 2 تیمش مقابل شهرداری ورامین در هفته دوم لیگ برتر والیبال اظهار داشت: بازی بسیار سنگینی بود. ما مقابل تیمی به میدان رفتیم که حدود 70 روز دوران آماده‌سازی را پشت سر گذاشته بود، بازی‌های تدارکاتی متعددی داشته است و بازیکنان ملی‌پوش و آماده زیادی را در اختیار دارد.

سرمربی تیم والیبال پیام مشهد ادامه داد: ما با آنالیز توانستیم پوریا فیاضی و آرش کشاورزی را از روند بازی خارج کنیم، ولی بازیکنان ذخیره تیم شهرداری ورامین طوری بازی کردند که ما ترجیح می‌دادیم فیاضی و کشاورزی دوباره به زمین برگردند. تقابل با چنین تیم پرمهره و قدرتمندی بسیار سخت بود.

او در مورد عملکرد شاگردانش گفت: هنوز به شرایط ایده‌آل آمادگی نرسیدیم و نیاز به زمان داریم. خوشبختانه توانستیم در بازی مقابل ورامین، شرایط خوبی را رقم بزنیم و با حمایت تماشاگران و همت بازیکنان به پیروزی برسیم. با این حال از نظر هماهنگی همچنان مشکل داریم.

قوچان‌نژاد در مورد وضعیت سیدمحمد موسوی، مدافع وسط ملی‌پوش تیمش اظهار داشت: سید مدت زیادی مصدوم بوده و بعد از بازی‌های ملی هم تمرینات پرفشاری نداشته است. ما نمی‌خواهیم که او اذیت شود و به همین خاطر به او زمان داده‌ایم تا به آمادگی بدنی مطلوب و هماهنگی با تیم برسد.

سرمربی تیم والیبال پیام به بازی بعدی تیمش مقابل خاتم اردکان اشاره کرد: بخشی از ملی‌پوشان والیبال ایران در اردکان هستند. این تیم بازیکنان آماده‌ای دارد و ما روز سختی مقابل خاتم در خانه این تیم خواهیم داشت.

عملیات تعمیرات اساسی در پالایشگاه پنجم مجتمع گاز پارس جنوبی کلید خورد
مشاهده