تیم فوتبال آرسنال شب گذشته (پنجشنبه) در هفته سوم مرحله گروهی لیگ اروپا میزبان سرسخت خود اسپورتینگ لیسبون را با نتیجه یک بر صفر شکست داد و یازدهمین برد متوالی خود را در تمامی رقابت‌های این فصل کسب کرد. با این وجود اونای امری، سرمربی توپچی‌ها از عملکرد شاگردانش در این بازی رضایت کافی نداشت به خصوص از عملکرد سرخپوشان در نیمه اول که در آن توپچی‌ها عملاً هیچ موقعیتی جدی روی دروازه حریف پرتغالی ایجاد نکردند.

اونای امری گفت: ما نمی‌توانیم برنامه‌های‌مان را در 45 دقیقه اول بازی پیاده کنیم، اما در نیمه دوم ما این فرصت و شانس را داریم که نتیجه را عوض کنیم و فکر می‌کنم که در این بازی هم این کار را کردیم. با این حال ما هنوز هم باید راه حلی برای برطرف کردن مشکل بازی ضعیف‌مان در نیمه‌های نخست پیدا کنیم. امروز هم قبل از شروع بازی درباره اهداف‌مان در رختکن صحبت کردیم و هدف ما همین است. با این حال مهمترین چیز این است که وقتی در رختکن بودیم با یکدیگر صحبت کردیم.

آرسنال حالا سه پیروزی دیگر می‌خواهد تا به رکورد قبلی این باشگاه برای ثبت 14 برد متوالی برسد، اما امری می‌گوید از الان به کسب چنین هدفی فکر نمی‌کند.

سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال آرسنال ادامه داد: سه بازی … . این خودش کلی بازی است. ما الان فقط داریم به بازی بعدی‌مان مقابل کریستال پالاس در لیگ برتر فکر می‌‌کنیم، اما می‌دانیم که بردن آن بازی در آنجا کار سختی است. حفظ روند پیروزی‌ها چیزی است که ما هم می‌خواهیم، اما می‌دانیم که کار آسانی نیست و امکان باخت‌مان وجود دارد.

ساعت دیدار ایران و بولیوی اعلام شد
مشاهده