به نقل از سایت ESPN، حضور لیورپول در فینال لیگ قهرمانان اروپا برای تیم قرمزپوش منطقه مرسی‌ساید انگلیس درآمدی قابل توجه داشته است. در واقع این تیم از فینالیست شدن در فصل گذشته مهمترین تورنمنت باشگاهی دنیا درآمدی معادل 72 میلیون پوند داشته که دو برابر درآمد منچستریونایتد از این رقابت‌ها در فصل گذشته بوده است (35.3 میلیون پوند).

لیورپول با قبول شکست 3 بر یک برابر رئال مادرید در اولین حضورش در فینال لیگ قهرمانان اروپا از سال 2007 نتوانست قهرمانی‌هایش در این تورنمنت را افزایش دهد، اما با این حال درآمد قابل قبولی داشت و در حقیقت بعد از رئال مادرید قهرمان (با درآمدی 78 میلیون پوندی) و تیم فوتبال رم (با درآمدی 74.1 میلیون پوندی) بیشترین عواید مالی را داشت.

رده‌بندی پردرآمدترین تیم‌های فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا به شرح زیر است:

1- رئال مادرید با 78 میلیون پوند
2- رم با 74.1 میلیون پوند
3- لیورپول با 72 میلیون پوند
4- یوونتوس با 70.9 میلیون پوند
5- بایرن مونیخ با 62.3 میلیون پوند
6- چلسی با 57.7 میلیون پوند
7- منچسترسیتی با 56.5 میلیون پوند
8- پاری‌سن‌ژرمن با 54.9 میلیون پوند
9- تاتنهام با 54.2 میلیون پوند
10- بارسلونا با 50.8 میلیون پوند

طبق اعلام یوفا تمام تیم‌هایی که فصل گذشته در مرحله گروهی لیگ قهرمانان حضور داشتند، پاداشی معادل 11.27 میلیون پوند دریافت کرده‌اند، در حالی که بابت هر برد 1.3 میلیون پوند و هر تساوی 443 هزار پوند گرفته‌اند. در همین حال آنها بابت هر مرحله صعودشان درآمدهای دیگری هم داشته‌اند. در تعیین سایر پاداش‌های تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان، فاکتورهایی مانند ارزش بازار تلویزیونی که هر بازی هر یک از تیم‌های شرکت‌کننده را در لیگ‌های داخلی‌شان پوشش می‌دهد، تأثیرگذار بوده است.

کارگروه مد و لباس مجوز برگزاری نمایشگاه لباس هویت را صادر کرد
مشاهده