کریم حمیدوند بعد از ظهر امروز در جلسه اقتصاد مقاومتی که با حضور نماینده  بنیاد برکت کشور و  تولیدکنندگان اسدآباد برگزار شد، اظهار داشت: از نماینده بنیاد برکت انتظار داریم وضعیت وخیم مدارس فرسوده روستایی ما را به مدیران ارشد بنیاد برکت جهت کمک و چاره‌اندیشی اطلاع‌رسانی کند.

وی نداشتن سرمایه در گردش را از مهمترین مشکلات واحدهای تولیدی اسدآباد برشمرد و تصریح کرد: بنیاد برکت برای حفظ اشتغال و تولید شهرستان در راستای پرداخت سرمایه در گردش و رونق کسب‌وکار واحدهای تولیدی اسدآباد مشارکت داشته باشد.

حمیدوند با بیان اینکه کارخانه فرومنگنز اسدآباد آماده افتتاح بوده و تنها  برای تأمین مواد اولیه مشکل سرمایه در گردش دارد، اضافه کرد: مشارکت در تولید این کارخانه توسط  بنیاد برکت کشور در مرتفع شدن این مشکل تأثیرگذار خواهد بود.

وی افزود: راه‌اندازی  و افتتاح کارخانه فرومنگنز ضمن ایجاد 190 نفر اشتغال مستقیم، گردش مالی شهرستان را به‌نحو احسن دگرگون کرده و 400 میلیارد تومان گردش سالانه برای شهرستان ره‌آور خواهد داشت و با توجه به تحریم بودن فرومنگنز، افتتاح این کارخانه علاوه بر کفایت کشور نقطه عطفی در اقتصاد مقاومتی کشور بوده و صنایع کشور را نجات می‌دهد.

نماینده بنیاد برکت کشور نیز در ادامه این جلسه گفت: بنیاد برکت با آغاز فعالیت خود در سال 86 تاکنون 3 هزار مسجد و مدرسه در سطح کشور احداث کرده است.

دزفولی اظهار داشت: در حال حاضر بیش از 3 میلیون نفر در سطح کشور بیکار وجود دارد که 4 میلیون نفر بیکار هم به‌تدریج به جمعیت بیکاران موجود افزوده خواهد شد و بنیاد برکت ضمن عمده فعالیت خود در اشتغال برای کمک به واحدهای تولیدی نیمه‌کاره و تعطیل آمادگی لازم را دارد.

تبریز| وجود افراد فرصت طلب در جامعه، به تربیت ناصحیح در مدارس باز می‌گردد
مشاهده

وی افزود: هم‌اکنون بنیاد برکت در 4 زمینه زیربنایی، کار فرهنگی، درمانی، حمایتی و اشتغال‌زایی مناطق محروم دارای فعالیت است.

تاکنون بنیاد برکت در اسدآباد 4 مدرسه روستایی احداث کرده و یک مدرسه نیز در روستای وندرآباد در دست ساخت دارد.