ژاوی هرناندس که امشب (سه‌شنبه) به همراه تیم فوتبال السد در دور برگشت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی به مصاف پرسپولیس می‌رود، از تاکتیک‌های مبتنی بر دفاع ژوزه مورینیو انتقاد کرد. منچستریونایتد این فصل با سرمربیگری ژوزه مورینیو تنها پنج پیروزی در تمامی رقابت‌های مختلف کسب کرده و همین باعث شده تا آقای خاص تحت‌فشار قرار بگیرد، اما برتری 3 بر 2 این تیم مقابل نیوکاسل و تساوی 2 بر 2 در خانه چلسی کمی از شدت فشارها کاسته است.

ژاوی که در زمان حضورش در بارسلونا بارها با رئال مادرید تحت‌هدایت مورینیو تقابل کرده، در گفت‌وگو با روزنامه ایتالیایی «کوریره دلو اسپورت» گفت: مورینیو یک مربی خیلی دفاعی است و بازی مقابل اینتر تحت‌ هدایت وی آسان نبود. مورینیو به تمامی جزئیات توجه دارد و تمامی فضاها را می‌بندد و فضای کمی در اختیار حریف قرار می‌دهد. من اما گونه دیگری از فوتبال را دوست دارم. این هم نقدی به مورینیو نیست، اما من از فوتبال دفاعی لذت نمی‌برم و تیم‌هایی که من در آنها بوده‌ام هرگز به این سبک بازی نکرده‌اند.

هافبک السد قطر  در بخش دیگری از صحبت‌هایش پیش‌بینی کرد که پپ گواردیولا در آینده در ایتالیا مربیگری خواهد کرد. وی در این باره گفت: گواردیولا نه‌ تنها به دنبال ارائه فوتبال زیبایی است، بلکه حتی به تمامی جزییات حرکات دفاعی هم توجه دارد و تیم‌هایش بسیار سازمان‌یافته هستند. اگر پپ گفته که می‌خواهد مربیگری در ایتالیا را تجربه کند، قطعاً دیر یا زود این اتفاق خواهد افتاد. با توجه به شناختی هم که از گواردیولا دارم باید بگویم که او تنها برای حضور در سری A به ایتالیا نخواهد رفت.

سرپرست دبیری فدراسیون شطرنج معرفی شد
مشاهده