روزنامه الشرق قطر در نسخه امروز (شنبه) خود به قلم شادی مبره درباره برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا میان تیم‌های پرسپولیس و السد دوحه که سه‌شنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود نوشت: در خط دفاعی تیم پرسپولیس پس از مصدومیت حسین ماهینی تغییر اجباری ایجاد و سیامک نعمتی جایگزین او شد. شایان مصلح نیز در بازی رفت برابر السد قطر به جای محمد انصاری‌ که محروم بود در ترکیب تیم پرسپولیس جای گرفت و انتظار می‌رود این مدافع برای بازی برگشت حضور داشته باشد. پرسپولیس در قلب خط دفاعی خود روی بازیکن باتجربه‌ای همانند سیدجلال حسینی و شجاع خلیل‌زاده تکیه می‌کند که در بازی رفت در دوحه بارها موفق به مهار توپ و 24 حمله بازیکنان السد شدند.

در ادامه این مطلب آمده است: در این زمان تیم پرسپولیس تحت هدایت برانکو ایونکوویچ آماده‌سازی خود را پشت‌سر می‌گذارد که قطعا روی تاکتیک دفاعی و استفاده از ضد حمله‌ها تاکید خواهد داشت تا از این طریق قدرت هجومی السد توسط بغداد بونجاح و اکرم عفیف مهار شود.

السد در بازی رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا یک بر صفر برابر پرسپولیس شکست را پذیرا شد. بازی برگشت نیز ساعت 18:30 روز اول آبان در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

اهواز|آتش‌نشانان جان بر کف؛ مردانی که گرمای حریق را به جان می‌خرند
مشاهده