شرکت EA Sports آمریکا، سازنده بازی‌های ورزشی مانند فیفا قصد دارد کاراکتر اوسین بولت، سریعترین دونده جهان را به شخصیت‌های بازی محبوب فیفا 19 اضافه کند اما هنوز زمان دقیقی برای این کار اعلام نشده است.

بولت پس از بازنشسته شدن در رشته دو و میدانی در سال 2017، دوران بازیگری خود را در رشته فوتبال آغاز کرده است و در حال حاضر هم دارد دوره‌ای آزمایشی را در تیم سنترال کوئست مارینرز استرالیا سپری می‌کند.

سلطان دوی سرعت جهان در اولین بازی‌اش در ترکیب اصلی این تیم، در دیداری دوستانه که جمعه هفته گذشته برگزار شد دو گل زد و به همین دلیل ممکن است توجه برخی از تیم‌های اروپایی را جلب کرده باشد.

در حالی که هنوز مشخص نیست آیا مارینرز قصد دارد با بولت قراردادی رسمی ببندد یا نه، شرکت EA‌ اعلام کرده که صرفنظر از این موضوع، قصد دارد کاراکتر این ورزشکار جاماییکایی را به زودی به بازی فیفا 19 اضافه کند.

یک مقام شرکت EA در این باره به شبکه فاکس اسپورتس آسیا گفت: اگر بولت به عضویت تیم سنترال کوئست درآید، کاراکتر او به صورت خودکار به آپدیت زمستانی بازی فیفا اضافه می شود. اما اگر او به این تیم ملحق نشود هم به عنوان بازیکن آزاد در این بازی قرار خواهد گرفت. و بله… او سریعترین بازیکن این بازی خواهد بود.

بولت 32 ساله اگرچه با سرعت بالایی که دارد گزینه جذابی است اما هنوز مهارت‌های فوتبالی‌اش چنگی به دل نمی‌زند.

بولت هم شخصاً اعتراف کرده است که از نظر مهارت‌های فوتبالی هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن دارد. او به فاکس اسپورت گفت: من در تمام حوزه‌ها پیشرفت کرده‌ام. من فکر می‌کنم که حرکات پا به توپم کمی بهتر شده است. با این حال هنوز وسعت دیدم در زمین فوتبال باید کمی پیشرفت کند. من فکر می‌کنم استارت‌های بدون توپ، حوزه‌ای بوده که بیشترین پیشرفت را در آن داشته‌ام. من الان می‌توانم فضاهای خالی را شناسایی کنم و به سمت‌شان فرار کنم. با این حال هنوز چیزهای زیادی هست که باید یاد بگیرم. من باید به روند یادگیر و پیشرفتم ادامه بدهم.

لیگ برتر فوتبال|سکانس جدید از تقابل قلعه‌نویی با استقلال در روزِ دربی خوزستان
مشاهده