فوتبال جهان| فابیو کاپلو: رم می‌تواند مربیانی بهتر از من داشته باشد/ برلوسکونی مونتزا را به سری A می‌آورد

فابیو کاپلو در گفت‌و‌گو با رادیو آنچو اسپورت ایتالیا درباره احتمال بازگشتش به دنیای مربیگری به خصوص برای هدایت تیم فوتبال رم، تیمی که سال 2001 با آن فاتح اسکودتو شد، گفت: من از رم خاطرات خوبی دارم، چه در دوران بازیگری‌ام چه وقتی که سرمربی این تیم بودم. اما فکر نمی‌کنم که به عنوان سرمربی به این تیم برگردم چون با توجه به سن و سالم، اسیر مربیان می‌توانند کارهای بهتری برای این باشگاه انجام دهند اما شاید به عنوان مشاور یک روز به این تیم برگردم.

 کاپلوی 72 ساله درباره کتاب شرح حال فرانچسکو توتی، اسطوره باشگاه رم که در آن توتی از دوران بازیگری‌اش زیر نظر «دُن فابیو» هم خاطرات جالبی را روایت کرده است، اظهار داشت: من کتاب توتی را خوانده‌ام و باید بگویم که خیلی خوب است، البته لازم است که یکسری اصلاحات در آن صورت بگیرد.

فابیو کاپلو در ادامه از سیلویو برلوسکونی مالک سابق باشگاه میلان به خاطر مصاحبه اخیرش که در آن از جنارو گتوسو سرمربی فعلی این تیم انتقاد کرده است، ایراد گرفت و به شیوه‌ای طعنه‌آمیز جواب او را داد.

کاپلو گفت: من حامی گتوسو هستم. میلان زودتر اسکودتو را می‌برد یا مونتزا (تیم جدید برلوسکونی) به سری  A صعود می‌کند؟ هر دوی آنها در یک سطح هستند. میلان هنوز چیزهای برای شکست دادن یوونتوس در سری  A‌نیاز دارد و مونتزا هم با شناختی که از برلوسکونی و آدریانو گالیانی دارم می‌دانم که می‌تواند تا سه سال دیگر به سری A صعود کند. گتوسو دارد ذهنیتی به میلان می‌دهد که این تیم را از نقاط قوتش آگاه می‌کند در حالی که لئوناردو و مالدینی هم در پروژه جدید این تیم بسیار مهم هستند.

قیمت طلا، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۱۳۹۷/۰۹/۰۶
مشاهده