لئونارئو بونوچی اعتراف کرد جدا شدنش از یوونتوس در پایان فصل 17-2016 پس از بروز اختلافاتی که میان او و سرمربی‌اش ماسیمیلیانو آلگری شکل گرفته یکی از تصمیم‌های نابجای دوران بازیگری‌اش بوده است.

بونوچی که جزو باسابقه‌های بانوی پیر است، پس از ناکامی این تیم در فینال لیگ قهرمانان و شائبه‌هایی که در خصوص بروز اختلاف میان او، دنی آلوز و آلگری شکل گرفته، بیانکونری را به مقصد میلان ترک کرد هرچند پس از یک سال کم فروغ، تابستان امسال دوباره به یووه برگشت. کمی طول کشید تا هواداران یوونتوس بونوچی را ببخشند اما عذرخواهی او از آنها سرانجام به اختلافات پایان داد.

بونوچی در مصاحبه با نشریه کوریره دلواسپورت گفت: رؤیای من این است که سرمربی یک تیم بزرگ شوم، شاید یوونتوس به همین دلیل است که من با دقت همه چیز را زیر نظر می‌گیریم و ترفند‌هایی متفاوت را از مربیانی که تلاش کرده‌اند بهترین بازی‌های را از من بگیرند، بیاموزم. آلگری؟ ما با هم مشاجرات شدیدی داشته‌ایم اما آدم‌های عاقل و باهوش بعد از چنین اتفاقاتی دست‌های یکدیگر را می‌فشارند و روی هدف مشترکی که دارند تمرکز می‌کنند.استعداد یک مربی، هوشیاری او است و این فاکتور به او اجازه می‌دهد که رختکن یک تیم مهم مانند یوونتوس را مدیریت کند.

بونوچی ادامه داد: بازی که دوست دارم کاملاً از یاد ببرم، دومین فینال‌مان در لیگ قهرمانان (17-2016 مقابل رئال مادرید) بود. ما آن سال در کاردیف باور داشتیم که می‌توانیم قهرمان شویم و یادآوری اتفاقی که افتاد واقعاً دردناک است. حتی قبل از برگشتن من و آمدن کریستیانو هم یوونتوس تیم بزرگی ساخته بود، تیمی که می‌تواند با دو سه تیم برتر حال حاضر اروپا رقابت کند و قهرمان لیگ قهرمانان شود. در چهار ماه آخر دوره قبلی حضورم در یوونتوس به غرور من خدشه وارد شد، ضربه خوردم و به خوبی نتوانستم با آن کنار بیایم. بعد با گذر زمان و وقتی که از بیرون به ماجرا نگاه کردم، متوجه شدم که ترک یوونتوس تصمیم درستی نبود چون تنها در اینجا و با این پیراهن من می‌توانم پتانسیلم را در داخل و خارج از زمین بازی نشان دهم. در کنار هم و با تلاش با رئیس باشگاه آنیلی و مدیر برنامه‌هایم، خوشبختانه توانستم برگردم و فهمیدم که این تنها چیزی بود که من می‌خواستم.

لیگ دسته اول فوتبال| نبرد قعرنشین و صدرنشین در روز بازگشت دست‌نشان به انزلی
مشاهده