عزت‌اللهی: امیدوارم شرایط مثل قبل از جام جهانی نباشد/ رقبا با صددرصد آمادگی می‌‌آیند

سعید عزت‌اللهی در حاشیه تمرین امروز تیم ملی در جمع خبرنگاران گفت: برای مسابقات جام ملت‌ها آماده می‌شویم و این دومین اردوی‌مان است. لژیونرها هم به تیم اضافه شدند و امروز در تمرین گروهی شرکت می‌کنیم و مثل همیشه هدفمان این است که بتوانیم به ایده‌آل‌ترین حد آمادگی برسانیم.

وی درباره بازی دوستانه روز سه شنبه آینده با بولیوی عنوان کرد: بولیوی تیم خوبی است و امیدوارم بتوانیم حداکثر استفاده را ببریم.

عزت‌اللهی درباره این موضوع که بازیکنان تیم ملی مدت زمان زیادی است که کنار هم کار می‌کنند، اظهار داشت:  قطعا همینطور است، مربی که بالای سر ماست نزدیک به 8 سال است که در ایران با کار می‌کنند. بازیکنان بزرگی در تیم ملی کار کردند.  اسکلت تیم اسکلتی است که در این 8 سال تغییر کرده ولی ساختار و روند کار تیم تغییر نکرده است. روند تکنیکی و تاکتیکی تیم مثل قبل است. امیدوارم تا جام ملت‌ها بتوانیم به مرز آمادگی کامل برسیم.

هافبک تیم ملی فوتبال درباره حضور رقبای قوی در جام ملت‌ها گفت: همانطور که می‌دانید تیم‌های ژاپن، کره و… بازی تدارکاتی زیادی دارند و با صددرصد آمادگی می‌آیند. امیدوارم از الان کنار هم باشیم و اینطور نباشد که مثل جام جهانی در یک ماه آخر بگوییم تیم ملی نیاز به همدلی و هماهنگی دارد. از همین امروز هم شروع کنیم دیر نیست. اگر ایران بعد از چند سال قهرمان جام ملت‌ها شود برای همه هموطنان‌مان خوب است. همه ایرانی‌ها چه در داخل و چه در خارج به این مسئله افتخار می‌کنند.

علی کریمی نامزد کسب عنوان بهترین هافبک تاریخ جام ملت‌های آسیا
مشاهده