پنجاه و هشتمین جلسه شورای شهر رشت با موضوع ارائه برنامه 6 کاندید تصدی جایگاه شهرداری امشب در ساختمان شورای شهر رشت آغاز شد.

در این جلسه کاندیدای شهرداری شهر رشت به ترتیب حروف الفبا و به مدت 30 دقیقه برنامه‌های خود را برای تصدی این جایگاه ارائه می‌دهند.

رضا ساغری به عنوان نخستین نفر پشت تریبون شورای شهر رشت قرار گرفت با بیان اینکه شورای دوم و سوم بیشترین تحولات را در شهر رشت ایجاد کرد گفت: شهر رشت شدیداً نیازمند تحولات اساسی است.

وی با بیان اینکه بسیاری از بسیاری از پروژ‌ه‌های زیربنایی شهر رشت مانند لایروبی رودخانه زرجوب و گوهررود توسط وی انجام شده است افزود: امروز زرجوب و گوهررود نیازمند ساماندهی است تا بتواند سبب توسعه شهری شود.

این کاندیدای تصدی پست شهردار رشت با اعلام اینکه با نظر “محمدعلی ثابت‌قدم” شهردار اسبق رشت در راستای توسعه شهر رشت به وسیله پیاده‌راه سازی مخالف است ابراز داشت: ما باید توسعه شهر از راه‌های قانونی استفاده کنیم.

ساغری با بیان اینکه ساماندهی رودخانه‌های زرجوب و گوهررود نیازمند 2 هزار میلیارد تومان اعتبار است خاطرنشان کرد: ساماندهی رودخانه‌ها بهترین راه توسعه شهر رشت است.

در ادامه جلسه علی مبصر یکی دیگر از کاندیدای تصدی پست شهردار رشت پشت تریبون شورای شهر رفت و ضمن تشریح برنامه‌های خود عنوان داشت: شهرداری رشت 3 هزار و 500 کارمند دارد که باید آن‌ها را ساماندهی کرد.

وی با اعلام اینکه برخی از کارکنان شهرداری رشت رغبت کافی برای کار کردن در این مجموعه را ندارد خاطرنشان کرد: دریافت گزارش عملکرد ماهانه یا هفتگی از این افراد مشکل را برطرف می‌کند.

فوتبال جهان| روایت ریوالدو از حادثه‌ای که باعث ایمان آوردنش به خدا شد
مشاهده

مبصر اعلام اینکه شهرداری رشت منابع مالی خوبی دارد که باید برای استفاده مناسب از آن‌ها برنامه مناسب داشت عنوان داشت: دریافت عوارض یکی از منابع مالی مناسب شهرداری رشت است.

این کاندیدای تصدی پست شهردار رشت با تاکید بر لزوم شفافیت دریافتی‌های شهرداری از محل ارزش افزوده توسط امور مالیاتی گفت: باید بانک دقیقی از املاک شهرداری در اختیار داشته باشیم تا این املاک مورد سوءاستفاده افراد قرار نگیرند.