مشاوره های تعیین مسیر شغلی مجموعه بازدید ایده با پوشش تخصصی بیش از 30 ایده ، هدایت صحیح داوطلبان متناسب با توانایی ، علایق و دیگر امکانات و شرایط هر شخص به صورت انفرادی صورت میگیرد و امکان مشاوره حضوری ، مجازی همچنین فراهم کردن تیم های استارتاپی برای اجرا ایده هایتان را فراهم خواهیم کرد.
اموزش رسیدن به درآمد در مشاغل مجازی همراه با فراهم کردن تیم های استارتاپی و امکانات مورد نیاز برای استارت شتابی

#استعداد یابی #ایده یابی #اموزش #استخدام #پرورش #استارتاپ #کسب و کار های اینترنتی #آموزش اشتغال محور

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

[megapros] مدت زمان دوره : 180 دقیقه [/megapros][megacons] تعداد جلسات : ۱ جلسه [/megacons][megapros] پیش نیاز : ندارد [/megapros][megacons]چقدر با فضای مجازی و کسب و کارهای اینترنتی آشنایی دارید !
با مشاغل مجازی ، بازارکار و میزان درآمدشان آشنا شوید » بهترین حرفه را متناسب با شرایط خودتان انتخاب کنید » آموزش های مورد نیاز را با کمترین هزینه و کوتاه ترین زمان سپری کنید و از بهترین شرایط کاری لذت ببرید.[/megacons][megapros]دوره های تعیین مسیر شغلی و شناخت کسب و کارهای اینترنتی با هدف هدایت صحیح علاقه مندان و افراد توانایی که هنوز به درآمد مدنظرشان در کسب و کارهای اینترنتی نرسیده اند برگزار میگردد. افراد علاقه مندی که توانایی راه اندازی کسب و کار آنلاین و رساندن آن به درآمد میلیونی را دارند حتی بدون دانش با حضور در دوره تعیین مسیر شغلی سرنوشت خود را رقم خواهید زد. ایجاد و توسعه ایده های درآمد زایی که میتوانید در فضای مجازی راه اندازی نمایید و یا پشتوانه کسب و کارهای فیزیکی شما خواهد بود و اگر تا به امروز صاحب کسب و کار سنتی بودید بهترین زمان گرفتن پیشی در بازار کاریتان بدون مد نظر بدون تعداد رقیبان و اینکه چقدر آنها قوی و ضعیف هستند در اینترنت باعث رشد بینظیرتان است. با هدف ارتقا و بخشیدن روحی تازه به حرفه و کسب کار فعالیتان به معرفی بیش از 10 فعالیت و شغل مجازی از جمله آموزش راه اندازی وب سایت بدون برنامه نویسی با وردپرس ، اموزش سئو ، سوشال مدیا ، وبمستری ، ارزهای دیجیتال ، تبلیغات و بازاریابی ، برندینگ و… آشنایی جامع با بازار کار و میزان بازدهی همچنین امکانات و دانش فنی مورد نیاز نحوه انجام و ارائه نمونه های موفق صورت گرفته و میزان درآمد هر یک از آنها بخش کوچیکی از مطالب ارائه شده در دوره خواهد بود.
برخورداری تمامی حاضرین از مشاوره های تحصیلی و تعیین مسیر شغلی ، آشنایی با بازار و کسب و کارهای ناشناخته فضای مجازی و درآمد پنهان اینترنتی همراه با دریافت کامل خدمات اسپانسرها و حامیان مجموعه و شرکت در دوره های موسسات معتبر استان با تخفیفات ویژه همچنین بررسی و نحوه پیاده سازی ایده های موفق ، میزان درامد و امکانات مورد استفاده ، اموزش رقابت یا جبهه گیری برای موفقیت و استفاده از برند های فعلی برای پیشرفت و افزایش فروش کسب و کار نوپایتان نیزبهترین فرصت را برای ورود شما با قدرت و انرژی به بازار کار خواهد بود.[/megapros]

[megacons]مختصری از هرآنچه پس از شرکت در دوره بدست خواهید آورد :
آشنایی با دنیای تجارت الکترونیک و کسب و کارهای اینترنتی . بازار کار و آینده شغلی کسب و کارهای اینترنتی . آشنایی با وبمستران موفق و ایده های پیاده شده و وب سایت های درآمدزا . آشنایی با ایده های اجرا نشده در سطح استان و کشور که بهترین فرصت درامدزاییست . چطور یک وب سایت برای کسب درآمد داشته باشیم . تعیین مسیرشغلی و شناخت جامعی از مزایا و معایب همچنین امکانات و بازارکاری بیش از 10 شغل مطرح فضای مجازی ، اشنایی با برندینگ و کسب درآمد از معرفی خدمات موسسات و شرکت ها در اینترنت و…[/megacons][megapros]اموزش رسیدن به درآمد در مشاغل مجازی همراه با فراهم کردن تیم های استارتاپی و امکانات مورد نیاز برای استارت شتابی

#استعداد یابی #ایده یابی #آموزش عمومی #تجارت الکترونیک #آشنایی با کسب و کار های اینترنتی #استارتاپ #استخدام

[/megapros]

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

برگذاری کارگاه های ویژه کسب و کارهای اینترنتی با محوریت کسب درامد اینترنتی ، پرسش و پاسخ و اموزش مشاغلی که به عنوان شغل اصلی ویا حتی مشاغل پر درامد شغل دوم برای داوطلبان بازده مناسبی خواهد داشت برگذار میشود ، داوطلبان با بیش از 10 کسب و کار اینترنتی به صورت کامل اشنا خواهند شد و نحوه دقیق کسب درآمد از این سیستم ها را فرا میگیرند و پس از پایان کارگاه قادر خواهند بود به کسب و درآمد بپردازند این کارگاه پیشنهاد میشود به عنوان مکمل همایش های کسب و کارهای اینترنتی استفاده شود تا بیشترین بازده را برای داطلب به ارمغان آورد.
اموزش رسیدن به درآمد در مشاغل مجازی همراه با فراهم کردن تیم های استارتاپی و امکانات مورد نیاز برای استارت شتابی

#پرورش #اموزش #اشنایی با کسب و کار های اینترنتی خرد #انجام پروژه #اموزش کسب درامد اتوماتیک #کسب درآمد مجازی

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

بیشک شاهد بازار فوق العاده کسب درآمد از اینستگرام هستیم و بسیاری از فروشگاه ها در بازار کساد فعلی فقط فروش و مشتری اینستگرامی دارند پس اینستاگرام فرصتی فوق‌العاده است و بهترین مزیت کسب و کارهای اینستگرامی افزایش آمار روزانه استفاده کنندگان ایرانی و بروزرسانی های منظم اینستاست که میتوانیم به راحتی محصولات و خدمات خود را از طریق اینستگرام بفروشیم ویا با اموزش اصولی تر و حرفه ای کار به عنوان مسئول دیجیتال مارکتینگ یا کارشناس ارشد شبکه های اجتماعی ( سوشیال میدیا ) میتوانید درامد میلیونی ماهیانه و با انجام پروژه های این حوضه درامد چند صد میلیونی را تجربه کنید.
اموزش رسیدن به درآمد در مشاغل مجازی همراه با فراهم کردن تیم های استارتاپی و امکانات مورد نیاز برای استارت شتابی

#اینستگرام #اینستگرامی #کسب و کار های اینستگرامی #اموزش #استخدام #شغل ازاد #شغل اینترنتی #درامد میلیونی

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.